7. Moje serce w dwóch światach, Jojo Moyes

"Moje serce w dwóch światach" to moja druga przeczytana pozycja, która wyszła spod ręki Jojo Moyes. Pierwsza, jaką poznałam, to "Ostatni list od kochanka", która wywarła na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Po tej książce byłam pewna, że prędzej czy później sięgnę po kolejną książkę autorstwa Moyes. Niedługo potem LadyMargot pozytywnie wypowiadała się o "Moje serce w dwóch światach"
i zapisałam sobie tę pozycję na mojej liście mustread. A, że lista ta jest pierońsko długa, książka czekała na mnie kilka miesięcy.
 Kiedy już do niej dotarłam i zaczęłam czytać, nie pożałowałam swojego wyboru. Musicie wiedzieć, że jest do kontynuacja dwóch poprzednich tomów "Zanim się pojawiłeś" oraz "Kiedy odszedłeś". Jednakże w lekturze zupełnie nie przeszkadza nieznajomość poprzednich części. Sama o tym, że "Moje serce..." jest kontynuacją, dowiedziałam się już po przeczytaniu tej książki, a w trakcie lektury w ogóle nie odczułam, że czegoś nie wiem lub nie rozumiem. Niemniej jednak z wielką przyjemnością poznam poprzednie tomy i wcześniejsze losy Lou.

Wrażliwa Lousia wreszcie odnajduje szczęście u boku przystojnego ratownika medycznego Sama. Niestety sielanka nie trwa długo, bowiem Lou wyrusza na przygodę życia do Nowego Jorku, a miłość tych dwojga zostaje wystawiona na próbę. Nasza bohaterka podejmuje pracę jako asystentka szalenie bogatej Agnes Gopnik, która skrywa wiele tajemnic, a największa z nich wpędzi naszą Lou
w poważne kłopoty. W tym samym czasie, w Londynie, Sam zaczyna poddawać się i nie radzi sobie z dzielącą tych dwoje zakochanych odległością. Na dokładkę, w pracy, Samowi zostaje przydzielona piękna Katie, która nie ukrywa swoich zamiarów wobec chłopaka. Kiedy Lou, chcąc zrobić Samowi niespodziankę, przyjeżdża kilka dni przed planowanym przylotem, zastaje ukochanego w co najmniej dwuznacznej sytuacji z koleżanką z pracy. Załamana, wraca do Nowego Jorku i wpada w ramiona Josha, który do złudzenia przypomina jej ogromną miłość, nieżyjącego już Willa.

Dla kogo jest ta pozycja? Poza ogromną rzeszą fanek twórczości Jojo Moyes, jestem przekonana,  że książka zachwyci każdą kobietę. Przy tej lekturze spędzicie naprawdę miłe i romantyczne wieczory, sprawi, że w duszy poczujecie ciepło, a Wasze serce zabije mocniej.
I zdecydowanie się przy niej zrelaksujecie!

Tytuł: "Moje serce w dwóch światach"
Autor: Jojo Moyes
Wydawnictwo: Znak
Ilość stron: 512
Moja ocena: 8/10



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

4. Nikt nie idzie, Jakub Małecki

5. Pacjentka, Alex Michaeldies

2. Duma i uprzedzenie, Jane Austen